Unutma Beni 1215. Bölüm 05 Şubat 2014 izle

5 Şubat 2014 Unutma Beni 1215. Bölüm Fragmanı İzle 5.02.2014,Unutma Beni 1215. Bölüm özeti izle 5.02.2014,fox tv Unutma Beni 1215. Bölümde neler yaşanacak fragmanı izle,Unutma Beni 1215. yeni bölüm fragmanı izle 5 şubat 2014



1215. Bölüm Özeti
Bölüm Tarihi: 05/02/2014

Ceylan tüm olanları duymuştur. Hastane polisine Şerif’i ihbar eder. 
 
Emine ve Şerif ayrı ayrı sorguya alınırlar. Emine’nin Şerif’i vurduğu ortaya çıkacak mıdır? Ceylan deli gibi bağırarak Şeker’in üzerine yürür. 
 
Tam ona tokat atacakken kim onu engelleyecektir? Emine hastanedeyken, neden alelacele Şerif’i görmeye gidecektir? Erol Seda’yı sonunda soygun konusunda ikna etmiştir. Ali Seda’nın bir işler çevirdiğini anlayacak mıdır? 
 
 Türker özellikle İlkay’ı Alilerin olduğu restorana götürür. İlkay orada Ali ve Seda’yı ne halde görüp kıskançlık krizine girecektir? 
 
İlkay restoranın lavabosunda Seda’yı neyle tehdit edecektir? Çiğdem beli için doktora gider. Orda neden ağlama krizine girecektir? 
 
Son Bölümleri İçin ; http://www.fox.com.tr/Unutma-Beni/bolumler
yazının kaynağı ; http://www.fox.com.tr/Unutma-Beni/

Category:

tivilizyon:
ücretiz televizyon programları tekrarlarını full ve tek parça halinde izleyebileceğiniz bir web sayfası yaptım eğer vidyolarda sıkıntı oluyorsa sayfayı yenileyin yinede görüntü gelmiyorsa vidyo yüklenemiyor demektir.