Unutma Beni 1228. Bölüm – 18 Şubat Salı

18 Şubat 2014 Fox tv unutma beni programı canlı izle, 18 Şubat 2014 Fox tv unutma beni son bölüm izle, 18 Şubat 2014 Fox tv unutma beni tekrarı izle, 18 Şubat Fox tv unutma beni izle, 18 Şubat Salı 2014 Fox tv unutma beni yeniden izle, 18.02.2014 Şubat 2014 Fox tv unutma beni izle Unutma Beni 1228. bölüm özeti Seda yeni işine başlamıştır, Ali’nin evinin işlerini yapar. Seda evde kiminle karşılaşıp şoke olacaktır? Gülten Seda’dan Ali’yle ilgili ne isteyecektir? Şerif Ankara’ya gelmiştir. Unutma Beni 1228. bölüm Gizlenerek Hikmetlere gelir. Ceylan’la aralarında nasıl bir konuşma geçecektir? Ceylan neden deli gibi ağlayacaktır? Önceki bölüm özeti; Bugün Ceylan ve Şerif’in boşanma davası vardır. Şerif gizlenerek adliyeye gider, orda ne görüp şaşıracaktır? Ceylan neden ağlayarak Şerif’e tokat atacaktır? Seda, İlkay ve Türker’i, Ali’nin evinde öldürmeye kararlıdır. Her şey yolunda giderken eve gelen beklenmeyen misafir kimdir? Seda anne babasıyla birlikte nasıl bir kaçış planı hazırlamıştır? Zeynep o gün Ali’dedir. Seda Zeynep’e rağmen İlkay’ı vuracak mıdır? Gülten neden Şeker’i görmeye gidip, İlkay’ı affettiğini söyleyecektir, kafasından neler geçmektedir? Rıfatlar Volkan’ın ameliyatını duymuşlardır, hastaneye giderler, Güleser ve Volkan arasındaki buzlar eriyecek midir? 18.02.2014 Şubat 2014 Fox tv unutma beni izle, 18 Şubat 2014 Fox tv unutma beni programı canlı izle, 18 Şubat 2014 Fox tv unutma beni son bölüm izle, 18 Şubat 2014 Fox tv unutma beni tekrarı izle, 18 Şubat Salı 2014 Fox tv unutma beni yeniden izle, 18 Şubat Fox tv unutma beni izle

Category:

tivilizyon:
ücretiz televizyon programları tekrarlarını full ve tek parça halinde izleyebileceğiniz bir web sayfası yaptım eğer vidyolarda sıkıntı oluyorsa sayfayı yenileyin yinede görüntü gelmiyorsa vidyo yüklenemiyor demektir.